Pesanan memasuki keadaan "belum selesai" apabila anda telah menekan butang "Buat Pesanan" semasa pembayaran, tetapi kami tidak menerima sebarang bayaran. Sistem kami segera memenuhi pesanan apabila pembayaran diterima.
Jika anda cuba membayar melalui PayPal, maka anda boleh mengesahkan status pembayaran anda dalam akaun PayPal anda. (Jika tiada pembayaran berjaya, maka tidak akan ada entri dalam penyata PayPal anda; atau jika pembayaran ditangguhkan kerana akaun PayPal anda tidak dibiayai, ia akan ditunjukkan sebagai pembayaran "eCheque" (eCheck) yang belum selesai dan anggaran bila bayaran akan dibuat).
Jika anda cuba membayar melalui kad, maka anda boleh menyemak penyata kad anda, atau meminta kami menyemak akaun kami di hujung ini… yang terbaik adalah cuba membayar sekali lagi. Kami tidak pernah menerima pembayaran yang dibuat tanpa sistem pemproses kad kami memberitahu kami. Jika itu berlaku, anda boleh melaporkannya sama ada kepada kami atau kepada vendor kad anda untuk bayaran balik segera. Tetapi, jika anda benar-benar memilih untuk tidak menyemak penyata anda dan lebih suka kami menyemak penyata kami, hantarkan soalan pra-jualan kepada kami.